Pagina's

woensdag 31 juli 2013

Mieux vaut vivre son rêve que rêver sa vie

Vier dagen in Parijs en ik neem al een binnenweg naar het metrostation. Na elke dag te verdwalen, kan ik nu met gemak de weg naar Lafayatte uitleggen en français. Vier dagen hier en ik lees de ELLE en de GRAZIA in de metro tussen les locaux. Maar wat heb ik nog gedaan ?

Gisteren bezocht ik met Mariel en Mariken (krijg ik geld als ik je naam vernoem :p ?) Montmartre. Eerst bezochten we Le Mur des je t'aime. Gelukkig vond Mariken (tsjing kassa kassa !) 'ik hou van je' want zoals je ziet, staat het er echt in alle talen.

Mooi ! Sacré Coeur natuurlijk en niet photobombing Mariken (encore une fois).

Mariel, Mariken en ik. Geen commentaar over het feit dat we even groot lijken, maar ik van de fotograaf wel een trapje hoger moest gaan staan...



La Tour Eiffel, elle est belle, n'est-ce pas ?
Mariken, Carole, Mariel, Mira en ik gingen picknicken aan de Eiffeltoren, maar aangezien we er voorbij wandelden, je kijkt er snel over hé, zaten we op een pittoresk plekje aan de Seine.
Ja mama, ik hoor je al zeggen 'moet je niet studeren ook ?' Natuurlijk ! Ik had les van 9 uur tot 3. Omdat de meesten geen middagpauze hadden en ik wel (haha), ging ik maar alleen op restaurant. Normaal zou ik mezelf zoooooo zielig vinden en zou ik de hele tijd denken dat ik er uitzie zoals een sulletje zonder vrienden, maar dit keer vond ik het geen probleem. Kijk wat voor lekker gezelschap ik had ! Ik kon het niet beter treffen dan deze bruschetta. Quand est notre deuxième rendez-vous ?


En zo zijn we alweer woensdag 31 juli..
bisous,
Luna

3 opmerkingen:

Mariken zei

NEE IK GA FAILLIET
Als het niet winkelend in Parijs is dan wel van al je vermeldingen...

Anoniem zei

Hey Luna,

Zo te lezen doe je het daar al geweldig!Een echte wereldreiziger ;)

Els (meter Gitte)

Anoniem zei

Hey Luna,
Zo te lezen doe je het daar al geweldig!
Een echte wereldreiziger ;)
Groetjes, Els
Meter Gitte