Pagina's

zondag 4 augustus 2013

Personne n'avait jamais vraiment compris ce qu'elle vivait

1 week. De tijd vliegt snel... Na 1 week mag ik al naar een hoger niveau, steek ik over als het rood is en, geloof het of niet, eet ik comme une vraie Parisienne bijna niets. Kan je dat geloven ?! Ik die ik als ik uitga, samen met Roelke toch minstens een keer ne goeien Bicky eet.


Donderdag ging ik samen met Mariken naar Père Lachaise. Als ik later groot en bekend ben, dan lig ik hopelijk pas binnen 90 jaar tussen mijn beste vriendjes Oscar Wilde en Edith Piaf !



Vrijdag stond Musée d'Orsay op onze to-dolist.

Carole uit Zwitserland, Mariel uit Duitsland, moi uit het wondermooie Aalst en Mariken uit Eindhoven in Musée d'Orsay.

Ook le cours du salsa stond op de to-dolist. Omdat ik er echt niet onderuit kon...
Na de salsa zijn we nog iets gaan drinken op het Île de France. En je raadt het nooit, maar die Nederlanders van tegenwoordig drinken warme chocomelk op een zwoele zomeravond  ! Links zie je Eline, die ook van België is, whoop whoop !

 Centre Pompidou voor onze dagelijkse portie kunst op zaterdag !

 Mariel, Luna en Mariken met onze BFF Jackie Kennedy, by Andy Warhol.
 Roy Lichtenstein
Roy Lichtenstein
 Vandaag ging ik met Mariken en Mariel naar Choco-story, een chocolademuseum. Hier hebben ze toegegeven dat pralines door de belg Neuhaus op de markt gebracht zijn ! En wist je dat het het favoriete drankje was van de upperclass ten tijde van Madame de Pompadour en Marie-Antoinette ?
 Demonstratie van hoe men chocolade maakt.
 Door al de chocolade te proeven, was ons maagje al redelijk gevuld, dus deelden we 1 pizza.
 Nadien haalden we Inès op, een Belgisch meisje dat vandaag is toegekomen. Toen maakten we het Musée du parfum onveilig.
Prachtige oude parfumreclames.
Bisous et vous me manquez !
Luna






Geen opmerkingen: