Pagina's

donderdag 14 november 2013

International Language Days

Drie maand na mijn Franse avontuurtje ben ik nog steeds niet uitverteld !
Wie deze zaterdag, 16 november, nog niets te doen heeft, is van harte welkom op de International Language Days van Education First. Voor al wie interesse heeft in andere talen. Voor wie droomt over exotische bestemmingen. Voor wie denkt maar twijfelt en niet durft. En ook voor wie mij graag wil horen vertellen. Say what ? Inderdaad, ik zal zaterdag ook een kleine speech houden over mijn ervaring in Parijs.

https://www.facebook.com/events/1384487225125392/?fref=ts
Het is weer zo ver 2 dagen waarin talen leren centraal staat!

Kom langs en ontdek alle 8 talen op meer dan 40 bestemmingen. Volledige taalonderdompelingen in het buitenland, voorbereiding op een internationale carrière en maak kans om een taalreis naar Londen te winnen!

Gratis toegang van 10u tot 19u
BIP (Brussels Info Plein) – Koningsstraat 2-4, 1000 Brussel
(vlakbij het Centraal Station)

Ontvang je gratis ticket via
www.languagedays.be


à plus tard,
Luna

Geen opmerkingen: