Pagina's

maandag 19 augustus 2013

C'est pas si facile de tourner la page

ça fait longtemps ! Je le sais, je le sais. Maar vrijdag en zaterdag kreeg ik mijn beste vriendjes ooit op bezoek ! En gisteren mijn lieve papie en Nancy ! Allemaal bedankt voor het leukste weekend ooit ! Ik schrijf juist even een kleine blog, om te laten weten dat alles in orde is. Vrijdagavond vertelde Kamila dat ik moest veranderen van gastgezin, en dat zag ik echt niet zitten. Ik kan er toch niets aan doen dat ze haar dochter niet in de hand heeft en haar moet gaan halen in Cannes tot woensdag ? Maar ik zit wel in een hele leuke familie, niet zo ver van mijn eerste gastgezin. Jammer genoeg nog steeds in Pantin. Paris, je t'aime maar met uwen banlieue mag je in den hoogsten boom kruipen ! Pas op, niks tegen mijn kamer en het appartement. Alleen maar negatief over de andere inwoners: vieze, vuile, smerige hangjongeren die niets anders te doen hebben dan jonge meisjes lastig te vallen. Ik zal dan ook meer dan blij zijn als woensdag mijn mama, Gitteke en Jo arriveren en me hopelijk ook 's avonds transporteren door de louche buurt. Ok, 2 minuutjes stappen is niet ver, maar ik daag je uit te tellen hoeveel meter je kan stappen zonder aangesproken te worden.

Nu al mijn Parijse vriendjes back in Belgium, Nederland, Duitsland,... zijn, ga ik nog wat in mijn ééntje shoppen. Al biedt Les Halles mij wel genoeg satisfaction.

Bisous,
Luna

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Graag gedaan lieveke. Vond het gisteren ook een leuke dag. Was blij te even live te kunnen zien.
Nog even doorbijten, het zal snel zaterdag zijn.

Anoniem zei

Lieve, lieve Luna, ik heb met veel plezier je blog gelezen (alleen dat laatste was wat minder leuk, maar soit, tu 't en sortiras plus forte!), en je hebt er absoluut een fan bij (1 van de vele blijkbaar!)! Geniet nog van je laatste dagen in Parijs! Je trotse meter xxx

Anoniem zei

Certaines filles ont toute la chance du monde! Moi, en tout cas, je suis super jaloux! Je te souhaite encore une bonne fin de vacances à Paris et alors, on se reverra sans doute le 2 septembre.
A+
(un prof de français supporter)

Anoniem zei

Lieve Luna
Ik heb juist je blog gelezen nu ik weer terug thuis ben ,we zijn even naar het zwarte woud geweest hé en we waren wel verrast met het nieuws dat je de laatste week nog van woonst moest verhuizen c'est vraiment triste ma fille maar nog even doorbijten zenne en bedankt voor de foto van bistro Marcel liefs oma en opa

Anoniem zei



hèhè Luuntje
hopelijk kom je eens langs om je doos soep die je vergeten was vorige keer op te halen
ik mis ook je knuffels
xxxxxxxx oma