Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

Famille d'accueil

Nog maar 18 dagen en dan ben ik écht Luna à la Parisienne. Die 18 dagen weet ik door Mariken, die me elke dag enthousiast op de hoogte houdt van wanneer we elkaar nu eindelijk gaan ontmoeten. Mariken is een jaartje ouder dan mij en een vlotte Hollandse die op dezelfde dag als mij aankomt en twee weekjes van het Franse leven zal genieten. Jammer genoeg wordt ze niet mijn roomie, maar wie wordt dit dan wel ?! Spannend !

EF lichtte vandaag al een klein tipje van de sluier. Ik verblijf op 25 minuutjes reizen van de school (25 min is echt een luxe), in een gezellig gezin op het Île-de-France.
"Very nice host mother who lives in Paris in a flat with a terrace., in front of the “Canal de l’Ourcq”.
The host mother is Kamila and was born in 1971.Kamila works as medical informatics.
She has 2 children:
• Tina was born in 1997
• Ramy was born in 2002

She likes going out, dancing, as well as going to the restaurant. She enjoys also hiking and traveling. She doesn’t smoke and you will have access to internet and also wireless. She already received a lot of students, so she will make you feel comfortable."

Dit klonk alvast veelbelovend ! Maar toen ik het adres opzocht, werd veelbelovend echt een understatement. In dit gezellige appartement met pittoresk uitzicht mag ik een maand lang logeren. Ik kijk er alvast naar uit ! Hopelijk jullie ook (;

Geen opmerkingen: